Andra flytten

Tog ett till flyttlass idag med hjälp av mamma och lillasyrran, snacka trött man blir och innan man hunnit flytta klart inom en vecka är man nog ganska trött på att inte ha ett matbort också ;), nu ska det visst bara bli en flytt till, om inte nått blir galet förståss.

Jag hann kolla i närmaste mataffären en sväng cokså, stort men inte så varierat som amn hoppats... på det man hann se 8tex hade de inte min favvo soja mjölk :(  )

Vi åt middag på en persisk restaurang som hade buffe, igentligen hade dom inget jag kunde äta bland "varmrätterna" men det fanns så sjukt kt att äta på salladsbuffen (hummus, falafel, bön/bulgur sallad, lins sallad, vita bönor i tomatsås altså inte burkvarianten och mycket mycket mer) helt klart ett ställe att minnas, och det kostade bara 85 kronor, bra för en som är så stor i maten som jag och bra om man tycker att man får för lite grönsaker till maten då man äter ute också :D

hare bra allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0