Marknaden

I helgen har det varit marknad, vilket har inneburit marknadsgodis, vilket tur att de flesta godisremmarna på marknaden nu är gelatinfria. Och dom blev det typ just efter jag blev vegetarian också :D

 

Och nougat och mintkyssar är också veggo okej (om jag nu inte missat nått), däremot kan jag ha gjort fel då jag åt varma chips då jag inte vet vad kryddan innehåller, men om jag hade bett om att få kolla på innehållsförteckningen hade jag inte vetat nått ändå (utan e 120).

 

Att äta ute på marknaden däremot var lite av en utmaning, det blev nudlar och grönsaker då falafelståndet inte hade falafel (???)

 

Annars vart det en klänning som jag tycker verkar vara inspirerad av Korea men det är mest rosetten under bysten som gör att jag tycker så. Och Gemini örhängen och en tvål vart det också.

 

Och så fick man hjälpa till att hålla fast marknadsstånden så att dom inte blåste bort, så mycket stormade det.

 

 

Förresten så ska jag hålla några teföreläsningar igen, så nu borde jag nog gå och jobba på dom. hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0