Harry Potter and the Half-blood Prince

Igår var jag och såg den senaste Harry Potter filmen, Det var en bra film men jag grät inte lika mycket som jag trodde jag skulle (När jag läste boken bölade jag så mycket att jag var tvungen att ta pauser i läsandet eftersom jag inte såg nåt när... nä nu ska jag inte säga någonting mer om ni inte har läst boken eller sett filmen).


Dock var den mycket mörkare än alla dom andra filmerna/böckerna, men jag måste nog säga att boken var bättre och det kan jag säga även fast det var länge sen jag läste boken. Men då är oftast böcker bättre än filmen om filmen är baserad på boken (man får med så mycket mer detaljer).


Jag for med min fästman och hade tagit med mig popcorn och iste (popcorn är så hemskt dyrt på bio), det var kul för det var så länge sen jag var på bio  ^-^


I alla fall är filmen helt klart värd att se.   Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0