dålig motivation = dålig träning

Min fästman och jag bestämde att vi skulle köra kumite efter att han kom hem från gymmet, vilket jag tyckte var kul och när han ringde för att berätta att han var påväg hem så började jag klä om till gi för att komma in i rätt tänk eller vad man nu kan kalla det. MEN på hemvägen så visade det sig att det började regna... MYCKET men fästman som inte var klädd för det ringde mig och frågade om jag kunde möta honom med ett paraply, efter en hel dels suckande så gick jag med på det och klädde om för att gå och möta honom, vilket gjorde att min motivation sjönk till minst noll :(
Väl när vi började med kumiten så var jag okoncentrerad och stressad vilket gjorde att jag inte kunde slappna av = extremt dålig träning...
... så nu sitter jag med ett blåmärke/en svullnad på fotleden bara pga en liten tur ute i regnet, surt känns det.

imorgon ska vi köra kumite igen så man får hoppas att jag har mer motivation då.

Ordlista:
Kumite = sparring
gi = karate dräkt


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Här har det oxå regnat... och åskat o blixtrat om vartannat!

2009-07-16 @ 23:55:16
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0