Bra träningsdag

Även fast jag bara tränade ca 40 minuter "på riktigt" idag (plus ca 40 min yoga) så har det varit en bra träningsdag idag. Ca 20 minuter kumite med fästmannen. Och vi körde snabbt, ovanligt snabbt för att vara jag (brukar ha problem för jag kan bli så stressad att jag inte kan göra nåt etc. etc.). ganska hårt också och bara jiu kumite (ok är inte hundra på stavningen) inte några övningar och sånt vilket är ovanligt.


Få se nu en match är på 2 minuter så lite mindre än 10 matcher tidsmässigt inte illa.


Och så körde jag styrka/mage också, jag brukar vara dålig på att komma ihåg styrketräningen, kumiten har jag ju en fästman som säger till om när vi ska köra det, men han kan ju inte hålla reda på mitt träningsschema heller.


Nu har pulsklockorna kommit som fästmannen beställde efter för några dagar sen. Min är en sån här http://www.klockia.se/index.php?main_page=product_info&cPath=196_218_207&products_id=813 orange och fin borde matcha min topp jag springer i som är grå och orange ;)

Jag har inte hunnit testa den än, han kom nyss hem med dom, men jag får väl skriva hur den går imorgon kanske, då har jag ju löpning också.


(träningen gick till och med så bra att jag orkade städa lite idag me :)  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0