Nytt träningstillbehör

Tidigare i mitt träningsliv lovade jag migsjälv att alldrig köpa gåstavar...
nu har jag gjort det, Cyckeln (i princip det enda jag kan träna i konditionsväg :/  ) har gått sönder (punka) och eftersom jag ändå försöker sälja den så ids jag inte laga den så jag tänkte att man kanske får en eller två procents ökad kondition att gå ut och gå med stavar jämfört med att gå utan dom så eftersom dom var på rea (kostade mig 49 riksdaler) så tänkte jag testa,
om inte annat så ser jag kanske ut som en hurtig tant
(då tanter och farbröder är de enda som faktiskt använder gåstavar som träningsredskap alla andra använder dom på sina försökarörpåmigsålitesommöjligpromenader (antagligen för att stödja sig på)

bild kommer kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0