teföreläsningen

Hade en föreläsning i storuman i måndags, igentligen skulle det vara en vecka före men på grund av att de jag arbetade ihop med inte anonserat så blev det framflyttat en vecka.

Nu har jag ju inte storumans annonsblad men eftersom det bara kom folk från stället jag föreläste på (föreläste på ett ålderdomshem eftersom dom jag arbetade med inte hade lokaler) så misstänker jag att det inte blev så mkt till annons ändå.

Det enda jag såg var en liten annons nere på väntjänsten.

Nu gör det ju inget om det skulle kommit folk som faktiskt vill, men det kändes som om de flesta (boenden) som var där endast kom för att de som arbetar där skulle ha en anledning att komma.
Då tycker jag det skulle varit bättre att man skulle ha behållit kvällsföreläsningen så att de kunde komma på sin egen fritid istället.

Men med tanke på publiken blev det en lyckad föreläsning ändå, om jag skulle ha vetat vilken målgrupp som skulle komma skulle jag däremot nog tagit bort ett te och kortat ner föreläsningen, men jag fick inte någon sådan information i förväg...
... men vissa verkade iallafall tycka om föreläsningen mycket :D

(Och fästmannen som var min assistent blev kallad tjej tre gånger den dagen och det är ju kul det med, och jag är tetanten ;)   )




fästmannen sa också att jag borde sluta med föreläsningar tills jag startar eget eftersom jag redan gjort ett namn för mig och gör bara reklam för andra nu, men jag tror inte han inser vad som krävs av mig innan jag kan starta eget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0