På väg till gymmet..

med betoning på påväg.

2 ggr var jag och fästmannen på väg till gymmet men vi kom aldrig fram.

första gången var cykellåset igenfruset och vi skulle inte hinna att gå. andra gången var vi tvungen att sluta cykla och bara gå eftersom det var för kallt. vilket innebar att när vi kommit till stan var träningslusten borta och vi handlade bara.

 

det är inte bra när båda hamnat i n svacka, om bara en är i en svacka kan man ju stöda upp den andra men inte nu :(

 

och på kvällen hälsade vi på farmor och for och såg årets julshow.

Jag såg den av tre orsaker, 1: min kusin var i den, 2: jag är gammal estetare och 3: jag samlar på fantomen och årets show hette fantomen.

 

Det var en massa karlar i trikåer och musik, bland annat treornas musiknummer som i princip varje år är bäst, så även detta år, på den uppsättningen jag var på iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0