Julbord i år

Ja jag har planerat att ha detta på julbordet i år men jag vet ju inte om jag hinner.

Panerad tofu (istället för skinka)
saffran fallafel (ska göra det i dag är det tänkt)
veggo sill (inlagd och senap) (ska göras idag)
veggo jonssons
seitan ribbs
terökt tofu (gjort)
vitkålssallad
"sillsallad"
Rödbetssallad (mamma kanske ska göra en mjölkfri)
kanske ägg med tångkaviar ifall ägg ska serveras

förhoppningsvis finns potatis där redan ;)

bak:
pepparkakor (redan ätit upp)
lussebullar (nästan ätit upp)
mjölkfri kola (gjort)

nu vet jag ju inte om jag hinner allt.
tog bort korv helt, hade tänk köpa sojakorv men tänkte att det behövs ju inte (nått år vill jag testa att göra egen dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0