garderoben

Jag ska nog komma ut ur garderoben...

 

… jag är en spännbög … eh.. spännlebb eller vad det nu heter för tjejer.

Inte på det sättet att jag går omkring och spänner mig för andra men jag älskar att se att mina muskler syns tydligare och tydligare för varje gång jag är på gymmet. Även fast det mesta antagligen beror på att jag gått ner (för?) mycket i vikt.

Min fästman brukar till och med skämta om att han borde skaffa en helkroppsspegel för mig * lol *

 

jag har till och med favvo muskler/kroppsdelar * rofl *

dom är

1:a mage (jag är allvarligt fascinerad över den, man kan typ se magmusklerna utan att jag spänner dom)

delad 2:a triceps och ”där triceps, axel och biceps går ihop”

3:a axlar (tur att det finns speglar på gymmet ;) )

4:a lats (ehh det man ser av den …. typ)

 

nu vet jag inte hur det blir med mina spännisfasoner dock eftersom jag ska testa på ett gymschema som bara bygger styrka och inte muskler.


Kommentarer
Postat av: Mum

Tur att det finns spegel på Skiråsen!!!!

2009-12-22 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0