dopar mig med choklad och te ;)

Av olika orsaker har det blivit så att jag kommer måsta träna nu på kvällen och inte på morgonen. Tyvärr tränar jag bäst på morgonen och jag är piggare resten av dagen också om jag tränar på morgonen.

Men idag har jag bara hunnit med yogan och en promenad till bussgods för att hämta ett paket som jag ändå inte kunde hämta för bussgods hade stängt.


Så nu håller jag på att dopa mig med mörk choklad (70 % med chilismak, konstigt att dollar har så god choklad alla andra har så sötsliskig) och svart te.


Man får hoppas att jag blir lite piggare, eller så kanske jag blir för pigg och susar omkring som den där fågeln i Kalle Anka på julafton.


Babababa babababa babababa baria (eller vad den nu säger)


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Tack :) men jag är långt från klar än!

2009-08-01 @ 18:08:19
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0