Vad är väl...

... en bal på hotellet...

lillasyrran gick på studentbalen igår, och hon var riktigt fin.
en hel del kort togs både på hon och många andra,
men jag publicerar inte dom här på bloggen, alla vill kanske inte visa sig på internet.

efter vi stått och frusit en sisådär 40 balpar (var 178 eller nått sånt där totalt) så for jag, mamma, fästmannen och hans familj ut och åt på Golden.

jag lyckades lura till mig en fallafel tallrik fastän det inte finns på menyn (blir lite tråkigt med en fallafelrulle utan ost) för första gången annars brukar dom stenvägra.

sen begav jag och fästmannen oss hemåt och såg på en film (instängd 2 tror jag den hette, inte lika bra/hoppig som ettan).

till skillnad från resten av Lycksele (?) så gick vi isäng vanlig tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0