Första flytten

Första flyttlasset till holmsund har farit iväg och klumpiga lilla jag har div skrapsår från strapatsen.

lägenheten var såklart inte städad och det var både ostädade golv, schampoflaskor på balkongen, smutsiga fönster och hår (?!?) i både garderober och på toa...
... hyresvärden ringdes och vi fick lite avdrag på nästa hyra iallafall.

Jag tyckte att lägenheten var stor men det är nog för att allt inte är där än :P
det är svårt att se hur det kommer att bli när det är klart.
Jaf hann inte se närmaste affären men däremot närmaste pizzerian och så stor fallafeltallrik har jag alldrig ätit förut. vi åt liddag (blandningmellan lunch och middag) där och jag är fortfarande mätt!

ajja jag är trött, vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0