Lite har hänt

Mycket har hänt sen jag skrev sist.

 

Jag har rivit en vägg på dojon (planerat alltså) eftersom jag inte kan snickra eller måla tänkte jag att jag kunde hjälpa till att riva väggen så inget som inte ska bli förstört blir förstört.

Nog för det slutade med att jag rollade ca 3x4 dm av en dörr också (vitt om ni vill veta) men fästmannen tog över snabbt eftersom han är snabbare så då skulle vi kunna fara hem snabbare.

 

Igår var det bouppteckning för farfar också och efter det for vi ut och fikade på restaurang kåtan (som visst hade Chicken fajitas som veg alternativ om man vill äta där???) det blev en ”myrstack” och te för mig (finns inte så mycket mjölkfritt) och senare efter att vi hade kollat in en av farmors (och farfars förut) stugor i Lyckseleområdet så for vi på Ibbes och åt middag (fallafeltallrik som vanligt).

 

Och nu var det tänkt att jag skulle vara ute och köra airsoft MEN killarna som ordnat det nämnde inte att det var ute (vi skulle träffas vid idrottshuset jag menar vad tror man då? Jo att man ska köra inne) så i panik fick jag och fästmannen fara tillbaka till lägenheten för att försöka hitta kläder, fast jag har inga bra för en regnig dag som denna så jag hoppade över denna gång L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0