Gitarr dröm

Jag drömde en konstig dröm inatt, jag drömde att jag åkte buss och av någon anledning hade jag med mig min pappas hagström. I bussen satt endel gamla estetare, bland annat min syrras kille som satt tvärs över gången från mig och han hade av någon anledning med sig sin Gibson

Han satt och klinkade på sin Gibson (hur man hörde det så bra vet jag inte då om jag minns rätt så är hand Gibson helt elektrisk) och jag tänkte liksom ”hm undra om jag skulle klara av det” och började klinka vad han klinkade, och jag klarade det även fast jag inte alls kan spela gitarr.

Han liksom ”wow” och jag liksom ”wow” (för båda var förvånad över att jag var så bra). Efter ett tag så gjorde han ett litet ”minitest” för att se om jag kunde olika minislingor och jag kunde dom alla.

Fast det var bara låtar som min fästman brukar spela, typ "tears in heaven".

 

 

Jag var tvungen att testa att spela på Hagströmen när jag vaknade men det lät inte alls lika bra som i drömmen L


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, va roligt. Antar att det var Frode som var i din dröm :)

2009-10-17 @ 16:54:16
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: rapchic

vill bara inte använda namn på folk om jag inte frågat

2009-10-18 @ 09:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0