Notvarpet...

Det var ett tag sen jag skrev var nämligen på notvarpet i rusksele i helgen.

Eller egentligen var jag bara intresserad av att se på revyn som min mor och min syster var med i...

Jag ska nog inte nämna så mycket om det eftersom jag antagligen kommer att svämma över av avundsjuka men dom var bra i alla fall (för jag menar jag har haft E-Type covern på hjärnan ända sen dess, syrran var underbar där faktiskt mycket bättre än mamma om man nu får säga så... min syster var "danserskan" och min mamma E-Type), skitbra (få se nu har jag sagt det redan?) och jag blir såå avis att dom får stå på scen, jag vill också L.


Tyvärr är det mycket folk på notvarpet så i pausen och efter notvarpet drog jag med min lillasyster och hennes kompis (nästan dom enda jag kände där och ändå bodde jag i rusksele i tre år tror jag men jag satt mest vid datorn och skrev dikter) där var det inte så mycket folk så man kunde åtminstånde andas.


Lånade boken "om jag kunde drömma" av lillasystern under helgen så jag kunde få några vilostunder i alla fall, men jag har ändå varit stressad ända sen helgen och så ska jag till fästmannens familj i helgen... undra hur det kommer att gå. Jag har läst ut boken men ska få låna nästa av min lillasyster idag *abstinens* så jag kanske klarar mig om det blir för mycket...


Ja... vad mer ska jag skriva?


Om äckel gubben som ville få med mig och min syster på en strand där han sekunderna tidigare sa att han skulle bada naken... Nä ifall jag skriver om det blir det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0