Ny "Snygglista"

Jag har alltid haft stora vader, varesig jag haft ett bmi på 21 eller eller 26 men nu på senaste tiden har de blivit mindre... eller iallafall börjat se mindre ut.

 

Jag tror det är för min rehabjogg jag gör varje dag (är inte träningstokig sjukgymnasten sa att jag skulle göra det varje dag, jag ser till att inte komma upp till pulszon 2 med hjälp utav pulsklockan).

 

Iallafall tack vare den nya storleken/formen på mina vader så kommer den in på min ”snyggast på mig” lista även om mina vader nog inte är nått speciellt för andra.

 

Så min ”snyggast på mig” lista är

 

Min mage (love my abs)

Mina ögon (har ögonfransar folk skulle döda för... eller kanske inte så drastiskt)

Min färg (alltså jag har mycket färg i ansiktet behöver inte måla mig)

Mitt hår (långt och muskulösa vackert)

Mina axlar (på ett feminint sett... iallafall muskulösa på mig)

Mina överarmar (samma som ovan)

och nykomlingen, mina vader

 

så vad är din ”snyggast på mig” lista

 

 


Kommentarer
Postat av: rapchic

hörrenini, jag ser att det har varit folk inne och tittat, jag vill veta vad ni tucker är snyggt på er själva.



alla har nått snyggt så försök inte smita.

2010-04-21 @ 21:30:05
Postat av: Hillevi

Brukar få komplimanger om att jag har vackra ögon och det kan jag väl hålla med om så det får bli nummer ett :) Nr 2 vågar jag inte skriva här, haha...

2010-04-22 @ 16:39:30
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0